czwartek, 5 maja 2011

Wymiana popisanych banknotów w kantorze

Dzisiaj wymieniałem troche funtów szterligów (GBP) w kantorze na warszawskiej pradze. Pan nie chciał przyjąć kilku banknotów bo cos tam bylo dopisane mazakiem i mowil ze bedzie mial pozniej problemy w banku. Chcial mi tylko wymienic te niepomalowane, mowie ze jak pan nie chce to mi prosze oddac wszystkie. Troche sie zdenerował bo nie dałem mu zarobic no ale trudno, skoro daje mu zarobic to jako klient to ja powinienem miec komfort bo moge to zrobic u kogo innego. Sytuacja niedorzeczna bo wybrałem je wlasnie z banku naprzeciwko przed 5 minutami. Pojechałem tramwajem kilka przystankow dalej i w innym kantorze nie było problemu. Nasz klient nasz pan ;) Tak poza tym to Angole strasznie lubia pisac bo banknotach, ale ostatnio robią to mazakiem UV :)

1 komentarz:

  1. Rzeczywiście dziwna sytuacja. Myślę, że pan postąpił zapobiegawczo, nie wiedząc czy to stworzy problem dla niego wolał nie ryzykować. A tym samym stracił klienta :(

    OdpowiedzUsuń