niedziela, 27 marca 2011

O czym będzie blog

Witam wszystkim odwiedzających, mam na imię Marcin i będę starał się, aby ten blog był dla was jak najbardziej pomocny, przejrzysty oraz był doskonałym miejscem do wspólnej dyskusji. Blog będzie moim prywatnym blogiem, bardzo cenię sobie niezależność i niezależne myślenie - stąd pomysł na nazwę bloga oraz jego tematykę. Będę tu poruszał wszystkie tematy, którymi się interesuję. Na pewno nie zabranie postów dotyczących szeroko pojętej niezależności finansowej, czyli zarabiania pieniędzy, tematów politycznych i związków damsko-męskich. Nie będę się ograniczał do jednego czy dwóch tematów, bo to wiąże mi ręce a chcę mieć po prostu swobodę. Mam nadzieję, że nie zabraknie wam dobrej zabawy czytając moje wpisy a ja będę miał szerokie pole do popisu dla moich zdolności pisarskich. Przyjemnego czytania więc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz