niedziela, 27 marca 2011

Czy wybiera się pan po cukier?

http://www.tvn24.pl/2421374,0,0,2,1,wodolejstwo,wideo.html

Polski premier nie potrafi powiedziec niestety, dlaczego w Niemczech cukier kosztuje 2,6 zł (0,60 E) a Polsce 6 zł. Nie jestem zagorzałym zwolennikeim opozycji, ale martwi mnie że premiera nie obchodzi iż dla przecietnego czlowieczka ceny które obecnie mamy sa nie do przyjecia. Męczy mnie juz ten cały PR, gdzie premier majacy za soba sztab specow od marketingu politycznego, wciska nam tą łagodzaca smietanke. Po czyjej stronie on wlasciwie stoi, nas szeregowych Polakow czy po stronie koncernow, spolek akcyjnych, giełdowych graczy ktorzy zarabiaja na forsowaniu korzystnych dla nich przepisów? Dlaczego PO było za całkowitym zniesieniem dotacji dla partii politycznych? Ja rowniez jestem za tym zeby partie brały z naszego wspolnego garnka jak najmniej, jednak pieniadze nie biora sie z kosmosu. Jesli nie wezmą tych pieniędzy, to partie zaczną sponsowarowac podmioty zewnetrzne, które nie rozdaja pieniedzy za darmo i mają swoje własne interesy do zrealizowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz